maanantai 4. maaliskuuta 2013

En mä teitä oo hylännyt...

 
 
Oon tässä säntäillyt joka paikkaan ohjuksen lailla, eikä mulle oo taas oikein jäänyt itelleni tai läheisille aikaa. On ollut kaikenlaista hoidettavaa, vierailuja eri kaupungeissa, laivareissua ja nyt tulee kaiken lisäksi vielä Levinreissu loppuviikosta. Tänään mun oli kuitenkin pakko päästä kaiken kiireen keskellä salille, koska en halua mun liikuntakertojen jäävän vähäisiksi, niin kuin tässä parin viikon sisällä ne on tupannut jäämään. Huomaa kyllä, et mulla on sellanen pienehkö stessi taas päällä kiireestä, kun ajoin tuolla autollakin ihan ihme reittejä pää pimeenä, unohdin laittaa parkkikiekon Gogon parkkiksella ja ovetkin jäi melkein sulkematta autosta haha, voihan hajamielisyys! Mut kaikesta huolimatta mulla on tosi hyvä fiilis ollut tässä muutaman päivän. Musta tuntuu, että uudet tuulet puhaltaa pian ja sitä rataa...:)
 
 Mulle ei riitä liikunnassa se 3 x viikossa, mistä alkuvuodesta puhuin. Kyllä se vähintään 5 x pitää olla! Otan sinne Levillekkin salikamat mukaan ja käyn siellä puntilla laskettelun lisäksi.
Aion nyt oikein kunnolla rentoutua tolla reissulla. Se tarkottaa mulla paljon hyvänolon aktiviteetteja. Toivottavasti olis hienot kelit, niin lähden ehdottomasti yksin hiihtään pitkän lenkin (parasta terapiaa!!).
 
Onko muuten kukaan muu tulossa Leville nyt loppuviikosta?
 
Mulla on ollut tavotteena saada kroppaan vähän enemmän lihasta ja oon ihan hyvin onnistunut lyhyessä ajassa! Kukaan ei sitä varmastikkaan tästä kuvasta huomaa, mutta livenä on tosi suuri ero aiempaan :) Pitää vaan enemmän lisätä salikertoja aerobisen tilalle. Oon vaan tosi huono meneen yksin tekeen mitään painonnostoja. Tarviin jonkun piiskurin sinne hah hah.
Sit vähän kuvia mun perinteisistä kauppaostoksista. Pastaa en oo pitkään aikaan ostanu, mut päätin nyt lisätä sitä mun ruokavalioon pienissä määrin. Näiden kaiken lisäksi tulee ostettua aina raejuustoa, tonnikalaa, lohta, paljon erilaisia kasviksia, pilttejä, hedelmiä, marjoja, soijamaitoa, juustoa, kananmunaa, karahiutaleita, mehukeittoa, maustettuja oliiviöljyjä, papuja, mausteita...Noh, aikalailla noilla aina pärjään. Tälläin mä oon aina syönyt ja tuun varmaan tulevaisuudessakin syömään. Tietysti tulee niitä poikkeuksia välillä, kun tekee vaan mieli oikein rehellistä roskaruokaa. En mä siihen kuole, kunhan en usein syö. Tää vuosi on kyllä mennyt yllättävän puhtaasti, jee!
 
 
 
 

19 kommenttia:

  1. Tossa oikeenpuolimaisessa kuvassa näyttää ainakin olkapää ja käsi lihaksikkaammalta! :) Musta on ihanaa että nykypäivän vartaloihanteet alkaa mennä enemmän lihaksikkaampaan suuntaan, kun että langanlaihoja ihannoitaisiin. Terveelliset elämäntavat ja salitreeni kunniaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on niihin vähän kehitystä tullut :) Mua ei kans enää yhtään sytytä sellanen ihan laiha kroppa, mikä jossain vaiheessa oli niin "in" (voiko noin sanoa?). En sitten kylläkään tosi lihaksikkaistakaan tykkää, että joku raja :D

      Poista
    2. Joo en mäkään mitään överilihaksikasta kroppaa halua, mutta aika lihaksikkaasta kyllä ite tykkään :)

      Poista
  2. Törkeen hyvännäköiset olkapäät sulla! Millaisilla painoilla ja toistomäärillä yleensä treenaat? Mulle kanssa tollasta muotoa käsivarsiin, kiitos ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, laitoit pahan :D Siis mä oon vaan tehnyt jotain hah. Pitäis varmaan laittaa joskus ihan ylös kaikki. Mutta kiitos paljon :)

      Poista
  3. On kiva tunne, kun tuntuu, että uudet tuulet puhaltaa... musta tuntuu kans siltä, mutta pelkään samalla, että jokin menee vikaan/jotain pahaa tapahtuu, ja siinä sitä sit taas ollaan samas tai huonommas pistees ku aiemmin...:p Noh, joo :D Meinaatko kertoa meille Gracesta? :) Kertoisitko ainaki, että minkälaisessa hytissä olit, ja millasta oli? Suunnittelen ite kans meneväni sille laivalle, niin odottaisin innolla kuulevani myös sun mielipiteen laivasta :) Ja hyvää Levin reissua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin pelottaa, että jos teen jotain vähän erilailla, niin kaikki meneekin piloille :D Ei tässä nyt sillain mitään ihmeellistä, mutta yleensä aina näin alkuvuodesta tulee uusia visioita omaan elämään!

      Kyllä mä jonkinmoisen postauksen siitä teen :) Otan varmaan sinne Levillekkin koneen mukaan, niin voin postailla sieltäkin! Kiitos :)

      Poista
  4. Treenaamiseen jää koukkuun! Se on vaan niin parasta tekemistä ikinä :p Ps. sussa näkyy kehitystä tai sitten silmät reistaa. Jotenki sun kädet näyttää lihaksikkaammilta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin jää! Hyvä vaan :D Sullakin on aina ihania postauksia liikkumisesta ja nättejä treeniasuja! Oonkin nyt ollut vähän huono kommentoimaan :s

      On näihin naruihin VÄHÄN jo muotoa tullut :D

      Poista
  5. Se on ihana tunne kun itse huomaa, että on tullut tulosta! Vielä parempaa on se, kun muut huomaa kanssa sen kehityksen;) Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! Pitäis vaan vielä useemmin käydä salin puolella, kun ainakin itellä tulee tosi nopeesti kehitystä niillä laitteilla! Pääsis helpolla oikein kunnon kesäkuntoonkin :D Oon vaan niin huono yksin käymään siellä :D

      Sä oot kyllä Mona hyvässä kunnossa! :)

      Poista
  6. näyttääpä ruokaostokset hyvin tutuilta! :D Sun kädet on ainakin kivan treenatun näköiset!!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei pahemmin koskaan tuu poikettua noista, ellei oo jotain juhlia tiedossa yms :D

      Pitäis vaan enemmän käydä treenaamassa niitä :D

      Poista
  7. mistä toi ihana musta takki on missä on tota punasta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Cittarista ja joku Kiira Korven mallistosta :D Ostin joskus Lapista, kun jäi oma takki kotiin :D

      Poista
  8. Heippa! Kertoisitko mikä väri sulla on hiuksissa? Värjäätkö itse vai käytkö kampaajalla?

    -Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, en osaa yhtään kertoa, anteeksi :D Värjään itse!

      Poista